dissabte, 30 d’octubre del 2010

Panellets de xocolata i coco

De ben petita ja menjava aquests panellets boníssims quan els feiem al cole...Feia molts anys que no n'havia fet i de fet, no tenia ni la recepta! Ahir me'n vaig recordar dels famosos panellets de xocolata i coco i vaig trucar a Marta (que se que en fa tots els anys a casa) per a que hem donès la recepta! Són ben bons i ben fàcils de fer, ideals per fer en família, amb els més petits de casa!

Ingredients:
250g xocolata en pols (jo he fet servir colacao)
250g de sucre
100g coco ratllat
100g mantega
250g galeta picada
2 ous

Elaboració:
Barregeu la xocolata amb el sucre en un bol i tot seguit afegiu les galetes que haureu picat previament. Quan ho tingueu ben barrejat afegiu 50g de coco ratllat i els ous batuts i continueu remenant. Desfeu la mantega al microones i afegiu-la a la mescla anterior.
Amb la mescla obtinguda feu boletes i arrebosseu-les amb el coco restant.

Guardeu-los a la nevera ja que porten ou cru i no trigueu en consumir-los...

Espero que us hagi agradat! Gràcies Marta!

Fins aviat!


11/11/2010
Aquí teniu els que ens envia Marta! Avui és el seu aniversari i ha fet aquests panellets per portar-los a la feina! Felicitats Marta pels panellets i pel teu aniversari!!!


23/11/2010
Tiffani també s'ha animat a provar aquesta recepta! Fan molt bona pinta Tiff!!! Enhorabona!!!



10 comentaris:

  1. Mira els de coco son quasi be els únics panellets que probo...per mi son massa pesats! però el de coco m'entra com si rès...i si a sobre es de xocolata..mare meva!!!! me'ls apunto!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els he menjat des de petita al cole!! són com un bombonet! i si t'agrada el coco estàs perduda!! fresquets de la nevera...mmmmmhhhhja m'expliques si t'animes a preparar-los!! :))

      Elimina
  2. M'agradaria saber quants en surten en aquesta recepta ! Feia temps que la buscava i crec que la faré aviat ! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mònica!Crec recorda que aproximadament són uns 40 panellets...tot depèn de lo grans que facis les boletes! ;) Si els fas ja ens explicaras!

      Elimina
  3. Ola vull saber cuan de temps poden estar a la nevera

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Miku! Jo sóc molt maniàtica amb això de l'ou cru...pensa que es com un allioli...jo preferiria consumir-los en 24h...però això ja va a criteri de cadascú...Aquest any jo no nhe fet però crec que el proper cop que els torni a fer no hi posaré els ous!

      Elimina
  4. Hola, surt igual si no hi poses els ous?

    ResponElimina
  5. Bona tarde!! Aquests panellets els minjava jo de menuda, m'ancantes! Però em podries dir un substitut de l'ou, ara soc al.lergica,gràcies

    ResponElimina
  6. Es pot fer la mateixa recepta sense ou?

    ResponElimina
  7. Per als que tinguin problema amb l'ou, quan anàvem a escola nosaltres no posàvem ni ou ni sucre i ho substituïen per llet condensada que té la mateixa textura

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...