dissabte, 30 d’octubre de 2010

Panellets de xocolata i coco

De ben petita ja menjava aquests panellets boníssims quan els feiem al cole...Feia molts anys que no n'havia fet i de fet, no tenia ni la recepta! Ahir me'n vaig recordar dels famosos panellets de xocolata i coco i vaig trucar a Marta (que se que en fa tots els anys a casa) per a que hem donès la recepta! Són ben bons i ben fàcils de fer, ideals per fer en família, amb els més petits de casa!

Ingredients:
250g xocolata en pols (jo he fet servir colacao)
250g de sucre
100g coco ratllat
100g mantega
250g galeta picada
2 ous

Elaboració:
Barregeu la xocolata amb el sucre en un bol i tot seguit afegiu les galetes que haureu picat previament. Quan ho tingueu ben barrejat afegiu 50g de coco ratllat i els ous batuts i continueu remenant. Desfeu la mantega al microones i afegiu-la a la mescla anterior.
Amb la mescla obtinguda feu boletes i arrebosseu-les amb el coco restant.

Guardeu-los a la nevera ja que porten ou cru i no trigueu en consumir-los...

Espero que us hagi agradat! Gràcies Marta!

Fins aviat!


11/11/2010
Aquí teniu els que ens envia Marta! Avui és el seu aniversari i ha fet aquests panellets per portar-los a la feina! Felicitats Marta pels panellets i pel teu aniversari!!!


23/11/2010
Tiffani també s'ha animat a provar aquesta recepta! Fan molt bona pinta Tiff!!! Enhorabona!!!



6 comentaris:

  1. Mira els de coco son quasi be els únics panellets que probo...per mi son massa pesats! però el de coco m'entra com si rès...i si a sobre es de xocolata..mare meva!!!! me'ls apunto!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els he menjat des de petita al cole!! són com un bombonet! i si t'agrada el coco estàs perduda!! fresquets de la nevera...mmmmmhhhhja m'expliques si t'animes a preparar-los!! :))

      Elimina
  2. M'agradaria saber quants en surten en aquesta recepta ! Feia temps que la buscava i crec que la faré aviat ! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mònica!Crec recorda que aproximadament són uns 40 panellets...tot depèn de lo grans que facis les boletes! ;) Si els fas ja ens explicaras!

      Elimina
  3. Ola vull saber cuan de temps poden estar a la nevera

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Miku! Jo sóc molt maniàtica amb això de l'ou cru...pensa que es com un allioli...jo preferiria consumir-los en 24h...però això ja va a criteri de cadascú...Aquest any jo no nhe fet però crec que el proper cop que els torni a fer no hi posaré els ous!

      Elimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...