dijous, 26 de setembre del 2013

Salioli 2.0

Com ja us vam avançar als que ens seguiu per facebook salioli amplia mires! A partir d'ara podreu trobar receptes però també d'altres treballs manuals aquí! potser es una mica estrany al principi però crec que aviat ens acabarem acostumant! Al capdavall...tot són manualitats no?? Tot està relacionat... Visca el poti-poti!

La veritat es que vam pensar en fer un altre blog però després vam pensar que si us agraden les nostres receptes també us agradaria que compartim altres projectes per aquí... algun diy que altre i altres treballs manuals! A veure com surt i si amb això reactivem una mica el bloc d'una vegada! Nosaltres contentes amb els canvis! Esperem que vosaltres també! Li hem renovat una mica la cara al bloc com veieu també...possiblement en els propers dies anireu veient més canvis!

Ja no m'enrotllo més! A veure amb què us sorprenem amb la propera entrada!

Benvinguts a salioli 2.0!!!

Laura&Sandra
Salioli


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cómo ya os avanzamos a los que nos seguís por facebook salioli amplía miras! A partir de ahora podréis encontrar recetas pero también otros trabajos manuales aquí! quizás se hace un poco raro al principio pero creo que pronto nos acabaremos acostumbrando! Al fin y al cabo...todo son manualidades no?? Todo está relacionado... Viva el guirigay!


La verdad es que pensamos al hacer otro blog pero después pensamos que si os gustan nuestras recetas también os gustaría que compartamos otros proyectos por aquí... algún diy que otro y otros trabajos manuales! A ver como sale y si con esto reactivamos un poco el blog de una vez! Nosotros contentas con los cambios! Esperamos que vosotros también! Le hemos renovado un poco la cara al blog como veis también...posiblemente en los próximos días iréis viendo más cambios!



Ya no me enrollo más! A ver con que os sorprendemos en la próxima entrada!


Bienvenidos a salioli 2.0!!!


Laura&Sandra

Salioli

8 comentaris:

  1. Cuina i manualitats: dues de les meves passions! Espero les entrades amb interès!

    ResponElimina
  2. una idea genial! suerte en la nueva andadura! Un beso

    ResponElimina
  3. A mí me parece genial que tengáis todo unificado en un blog. Cuando yo empecé, duplicaba mis recetas en un blog específico. Luego lo dejé todo en uno y es mucho más fácil. La verdad es que llevo mucho tiempo enfocándome demasiado en las recetas y he dejado una parte muy importante de mis actividades de lado, pero eso es lo bueno que tiene tener un blog con más posibilidades de contenido. Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A nosotras ahora nos pasaba al revés! :) con uno todo mucho más fácil!

      Elimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...