dimarts, 16 d’abril del 2013

Favetes

Que bones són les favetes!!! mmmmmmhhhhh! de petita les detestava...quan entrava per la porta ja sentia l'olor i em feia enrere però ara les trobo bonissíssimes! Quantes coses ens perdíem de petits per no voler provar... Avui us explico com les fem a casa, com les fa la mama! i que bones que li queden!

Sé que aquests últims dies us tenim una mica abandonats...no sé si deu ser la primavera o que però no entren ganes de posar-se a la cuina, ni de seure davant de l'ordenador! A veure si ens posem les piles d'una vegada! Bé, anem amb la recepta, avui rapideta i senzilleta:

Ingredients
500g de favetes pelades
1 ceba tendra (2 si són petites)
80-100gr de pernil a daus

Elaboració:
Talleu la ceba a daus, saleu-la i poseu-la en una cassola o paella amb un bon raig d'oli junt amb les favetes. Coeu a foc lent fins que estiguin ben daurades . El temps de cocció dependrà de lo tendres que siguin les faves. Quan ja estiguin cuites afegiu el pernil i doneu dos voltes per a que es cogui també. Molt fàcil no??

A veure si arribem a temps pel sopar i us fem agafar saliveres! jeje! Per cert, no ens oblidem dels piquillos que tenim pendents i que us vam anunciar pel facebook eh?? A veure si a la propera cau! Que amb aquesta ja van dos receptes que s'han colat! jejeje!

Bona nit saliolieros!

Sandra



-----------------------------------------------------------------------------------------------
Que buenas son las habas tiernas!!! mmmmmmhhhhh! de pequeña las detestaba...cuando entraba por la puerta ya sentía el olor y me echaba para atrás pero ahora las encuentro buenisísimassss! Cuántas cosas nos perdíamos de pequeños por no querer probar... Hoy os explico como las hacemos en casa, como las hace la mama! y que buenas que le quedan!

Sé que estos últimos días os tenemos un poco abandonados...no sé si debe de ser la primavera o que pero no entran ganas de ponerse a la cocina, ni de sentarte delante del ordenador! A ver si nos ponemos las pilas de una vez! Bien, vamos con la receta, hoy rapidita y muy fácil:

Ingredientes
500g de habas peladas
1 cebolla tierna (2 si son pequeñas)
80-100*gr de jamón a dados

Elaboración:
Cortáis la cebolla a dados, saladla y ponedla en una cazuela o sartén con un buen culete de aceite junto con las habas. Cocéis a fuego lento hasta que estén bien doradas. El tiempo de cocción dependerá de lo tiernas que sean las habas. Cuando ya estén cocidas añadís el jamón y dáis dos vueltas para que se cueza también. Muy fácil no??

A ver si llegamos a tiempo para la cena y os hacemos salivar! jeje! Por cierto, no nos olvidamos de los piquillos que tenemos pendientes y que os anunciamos por el facebook eh?? A ver si a la próxima cae! Que con esta ya van dos recetas que se han colado! jejeje!

Buenas noches saliolieros!

Sandra

6 comentaris:

  1. Respostes
    1. Molt fàcils i boníssimes Manel! Si t'animes ja ens expliques! Una abraçada!

      Elimina
  2. No m'agraden gaire les faves, però em quedo amb la imatge tan bonica de la fotografia, m'agrada molt!
    Una abraçada!

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...