dilluns, 11 de febrer del 2013

Plumecake amb fruita confitada


Bon dia!! Com ha anat el carnestoltes?? Aquí feia un fred que brrrrr!!!! Jo folrada com anava em vaig congelar no em vull ni imaginar la gent que vaig veure que anava a cuerpo!!! Segur que estan tots malalts!!! S'hauria de celebrar al juliol aquesta festa...sempre ho he pensat...jeje!!

En fi, avui us comparteixo una recepta d'un plumecake boníssim que vaig fer fa uns dies per aprofitar les fruites confitades que vaig comprar per fer el tortell de reis que no vaig arribar a fer! :)

La recepta la va publicar dies enrere Alma de Objetivo Cupcake Perfecto així que segur que molts de vosaltres ja la teniu vista! La intenció era corroborar que el resultat és molt molt molt bo i mira que a mi no m'agraden les fruites confitades però...Jo vaig fer la versió per a nens (posant llet enlloc de rom).

Us deixo l'enllaç on podreu trobar la recepta aquí. Crec que substituint les fruites confitades per unes nous, panses, pepites de xocolata ha de quedar molt bo també! Una bona recepta per guardar al calaix!

Que tingueu una bona setmaneta!!!

Sandra


------------------------------------------------------------------------------------


Buenos días!! Cómo ha ido el carnaval?? Aquí hacía un frío que brrrrr!!!! Yo forrada como iba me congelé así que no me quiero ni imaginar la gente que vi que iba a cuerpo!!! Deben estar todos enfermos!!! Se tendría que celebrar en julio esta fiesta...siempre lo he pensado...jeje!!

En fin, hoy os comparto una receta de un plumecake buenísimo que hice hace unos días para aprovechar las frutas confitadas que compré para hacer el roscón de reyes que no llegué a hacer! :)
La receta la publicó días atrás Alma de Objetivo Cupcake Perfecto así que seguro que muchos de vosotros ya la tenéis vista! La intención era corroborar que el resultado es muy muy muy bueno y mira que a mí no me gustan las frutas confitadas pero...Yo hice la versión para niños (poniendo leche en lugar de ron).

Os dejo el enlace donde podréis encontrar la receta aquí. Creo que sustituyendo las frutas confitadas por unas nueces, pasas, pepitss de chocolate tiene que quedar muy bueno también! Una buena receta para guardar en el cajón!

Que tengáis una buena semanita!!!

Sandra

8 comentaris:

  1. Ahir també en vaig fer!! Quina casualitat! Queda tan bo... jo n'hi dic cake de mantega. També el faig amb fruita confitada. PEtons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina gràcia Marina!jeje! Jo aquest era el primer cop però segur que no serà l'últim! Una abraçada

      Elimina
  2. Que buena pinta, seguro que quedó genial. Un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues la verdad es que si Julia! Riquísimo! 100% recomendable

      Elimina
  3. Doncs si, t'ha quedat molt bé!
    JO també canviaria les fruites confitades que no m'agraden massa.
    Ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. He de dir que a mi tot i no agradar-me massa tampoc no em molestaven gaire aquí eh??jeje

      Elimina
  4. Jo no sóc de carnavals, però si que mai li diria que no a aquest pastís, ja el visualitzo als meus propers esmorzars ;)
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...