dimecres, 12 de desembre del 2012

Pastís de pirata per al primer cumple de Noël


Tot i que ja us vam avançar una foto pel facebook teníem aquesta entrada pendent! Últimament us tenim una mica abandonats però es que no tenim temps de res!!! Que us he d'explicar no?? ufffff!!! passen els dies volant i pocs ratets que tenim lliures sempre estem trafegant amb una cosa o altra!! Per si no en teníem prou ara, a més a més, hem descobert el món del ganxet i del trapillo també!! Ja us vam explicar que vam fer un taller de trapillo no?? Doncs venen festes i hi ha regals a preparar!! jeje!! 
A veure si tornem a agafar el fil i si aquests dies de festa que venen tenim més ratets lliures...cada dia veig noves publicacions a blocs dels que seguim amb coses nadalenques precioses i em fa una rabia no tenir un ratet per fer cosetes també!!! Tot aquest món blocaire i reposteril (sobretot) està arribant a un nivell que em té bocabadada!!! Gairebé puc dir que em fa vergonya publicar aquest pastís! jeje!! Però com ja sabeu no som expertes en aquest món així que estem contentes i orgulloses del resultat!!! :)

Aquest pastís el vam preparar el cap de setmana passat per al cumple de Noël (el fillol de la meva germana Laura i el meu nebot) que feia un anyet! A part del pastís vam fer uns red velvet cupcakes que vam decorar amb uns toppers moníssims que vam trobar aquí, unes guirnaldes tretes de la mateixa pàgina, un parxe pirata per a cada nen que vam preparar amb feltre i per a Noël un gorro pirata que no li va durar ni dos minuts posat!jeje! 

La idea del pastís la vam treure de Pilar de Tartas y nubes de azúcar. Podeu trobar la seva aquí. D'entre tot lo que vam veure va ser la que més ens va agradar! No podiem fer un pirata molt macarra...que només feia un any!!!jeje!! Tot i que a la foto no es vegi també portava arrecada el nostre! A les galletes ja no vam arribar...

Aquí us deixo una foto mentre estava farcint i cobrint el pastís de tres pisos que mai us deixem fotos dels preparatius! això es per compensar...


El biscuit el vam fer de vainilla (recepta que ens va facilitar Ara al curs que vam fer amb ella) que vam humitejar amb un almíbar i el fam farcir amb melmelada de frambuesa i amb un buttercream de vainilla també (recepta de Alma que ja hem fet servir varies vegades). Personalment em va agradar infinites vegades més el devil's chocolate cake però tenir nebots als que no els agrada la xocolata no ajuda...

No tenim fotos decents del cumple així que millor no les posem! :)

Aviat tenim el de la Nere de cumple i ens ha demanat les Monster High! A veure que surt!

Petonets!

Sandra



------------------------------------------------------------------------------------------------------





A pesar de que ya os avanzamos una foto por el facebook teníamos esta entrada pendiente! Últimamente os tenemos un poco abandonados pero es que no tenemos tiempos de nada!!! Que os tengo que explicar no?? ufffff!!! pasan los días volando y pocos ratillos que tenemos libres siempre estamos liadas con una cosa u otra!! Por si no teníamos bastante ahora, además, hemos descubierto el mundo del ganchillo y del trapillo también!! Ya os explicamos que hicimos un taller de trapillo no?? Pues vienen fiestas y hay regalos a preparar!! jeje!! 
A ver si volvemos a coger el hilo y si estos días de fiesta que vienen tenemos más ratos libres...cada día veo nuevas publicaciones a blogs de los que seguimos con cosas navideñas preciosas y me hace una rabia no tener un rato para hacer cositas también!!! Todo este mundo bloguero y reposteril (sobre todo) está llegando a un nivel que me tiene boquiabierta !! Casi puedo decir que me da vergüenza publicar este pastel! jeje!! Pero como ya sabéis no somos expertas en este mundo así que estamos contentas y orgullosas del resultado!!! :)


Este pastel lo preparamos el fin de semana pasado para el cumple de Noël (el ahijado de mi hermana Laura y mi sobrino) que cumplía un añito! A parte del pastel hicimos unos red velvet cupcakes que decoramos con unos toppers monísimos que encontramos aquí, unas guirnaldas sacadas de la misma página, un parche pirata para cada niño que preparamos con fieltro y para Noël un gorro pirata que no le duró ni dos minutos puesto!jeje! 


La idea del pastel la sacamos de Pilar de Tartas y nubes de azúcar. Podéis encontrar la suya aquí. De entre todo *o que vimos fue la que más nos gustó! No podíamos hacer un pirata muy macarra...que sólo cumplía un año!!!jeje!! A pesar de que en la foto no se vea también le pusimos un pendiente al nuestro! A las galletas ya no llegamos...


Aquí os dejo una foto mientras estaba rellenando y cubriendo el pastel de tres pisos que nunca os dejamos fotos de los preparativos! esto es para compensar...




El bizcocho lo hicimos de vainilla (receta que nos facilitó Ara en el curso que hicimos con ella) que humedecimos con un almíbar y lo llenamos con mermelada de frambuesa y con un buttercream de vainilla también (receta de Alma que ya hemos usado varías veces). Personalmente me gustó infinitas veces más el devil's chocolate cake pero tener sobrinos a los que no los gusta el chocolate no ayuda...

No tenemos fotos decentes del cumple así que mejor no las ponemos! :)


Pronto tenemos el cumple de la Nere y nos ha pedido a las Monster High! A ver que sale! 


Besos!


Sandra

12 comentaris:

  1. Está preciosa Laura!
    Un abrazo y felicidades al cumpleañero.
    Pilar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Pilar! Viniendo de ti es todo un halago! un abrazo!

      Elimina
  2. quina vergonya heu de tindre si sou unes artistes! Vos ha quedat super bé :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje! Gràcies Sara! Això ets tu que ens mires amb bons ulls!

      Elimina
  3. T'ha quedat genial! I és molt divertit.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Jo no coneixia el teu blog, Sandra! He vist que ens hi convidaves des de les teves receptes. T'he de dir que m'ha agradat molt i que ja m'he fet seguidora teva. Quina sort, el Noël, amb aquet pastisset no devia tenir ulls per a res més!! Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvinguda doncs tot i que jo diria que ja ens seguies...jeje! De ben segur que trobarem molts blocs interessants a partir de les tevesreceptes! Una abraçada!

      Elimina
  5. Doncs a mi m'ha encantat el pastís, us ha quedat genial!!! i molt professional noia. Si que és cert que la gent fa unes coses increíbles... però les nostres tb' mereixen ser vistes, no? ji ji ji.
    Petons i bones festes!
    Salutacions, Sandra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant Sandra! Tota la raó! si nosaltres vam quedar encantades amb el resultat però es que veus totes aquestes meravelles i...Una abraçada i bones festes guapa!

      Elimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...