dilluns, 27 d’agost del 2012

Cupcakes de xocolata amb buttercream de vainilla


Dissabte Toni ens va convidar a sopar a casa seva i jo em vaig oferir a portar els postres! M'apetia fer cupcakes així que sense pensar-m'ho gaire vaig entrar a la pàgina de Alma de Objetivo Cupcake a veure que trobava...vaig escollir tot un clàssic! Xoco amb vainilla i la veritat es que és una combinació perfecta! Mira que té receptes al seu bloc però no em va costar gaire decidir-me! Tenia clar que havia de ser xocolata i fer el buttercream de xocolata em va semblar excessiu! Al receptari vaig trobar La mejor receta de chocolate del mundo mundial i la receta del perfecto buttercream! No sóc una experta en cupcakes, n'he fet ben poques vegades, així que encara no estic en condicions de decidir si és la millor recepta de xocolata del món mundial ni el perfecte buttercream però el que si que puc dir és que el resultat és molt bo i sobretot molt fàcils de fer!! El buttercream era bo però les magdalenes estaven realment bones!! Segur que repetiré!! Ja us he deixat els enllaços de les receptes a dalt, no tornaré a explicar-vos el que ja explica Alma magníficament al seu bloc...Per decorar-los vaig fer servir una pasta de sucre que vaig colorejar i uns motlles de silicona que vaig comprar a Expotarta dels quals em vaig enamorar i que encara no havia estrenat!!! La veritat és que encara em queden cosetes per estrenar...jeje!! El resultat m'encanta tot i que he de dir que al ser tant petits alguns era difícil de desemmotllar! Però amb una miqueta de paciència ho vaig aconseguir!

Aprofito per dir-vos, sobretot als que no vau poder anar a Expotarta i us vau quedar amb les ganes, que aviat hi ha fira a Barcelona!!! Bcn&Cake! Nosaltres no ens ho perdrem!! Us deixo l'enllaç a la pàgina on està tot explicat:




Ja han confirmat assistència molts expositors i la cosa pinta moooolt bé!!! Segur que podrem aprofitar per comprar algunes cosetes, potser fer algun curs, escoltar alguna xerrada tant interessant com la que ens va fer la Bea Roque a Expotarta...quines ganes!!!

Fins aviat!!

Sandra


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



El sábado Toni nos invitó a cenar a su casa y yo me ofrecí a llevar los postres! Me apetecía hacer cupcakes así que sin pensármelo mucho entré a la página de Alma de Objetivo Cupcake a ver que encontraba...escogí todo un clásico! Choco con vainilla y la verdad es que es una combinación perfecta! Mira que tiene recetas a su blog pero no me costó mucho decidirme! Tenía claro que tenía que ser chocolate y hacer el buttercream de chocolate me pareció excesivo! Al recetario encontré La mejor receta de chocolate del mundo mundial y la receta del perfecto buttercream! No soy una experta en cupcakes, he hecho muy pocas veces, así que todavía no estoy en condiciones de decidir si es la mejor receta de chocolate del mundo mundial ni el perfecto*buttercream pero lo que si que puedo decir es que el resultado es muy bueno y sobre todo muy fáciles de hacer!! El buttercream era bueno pero las magdalenas estaban realmente buenas!! Seguro que repetiré!! Ya os he dejado los enlaces de las recetas arriba, no volveré a explicaros lo que ya explica Alma magníficamente en su blog...Para decorarlos usé una pasta de azúcar coloreé y unos moldes de silicona que compré en Expotarta de los que me enamoré cuando los ví y que todavía no había estrenado!!!Todavía me quedan cositas para estrenar...jeje!! El resultado me encanta a pesar de que tengo que decir que al ser tan pequeños algunos era difícil de desenmoldar! Pero con un poquito de paciencia lo conseguí!

Aprovecho para deciros, sobre todo a los que no pudisteis ir a Expotarta y os quedasteis con las ganas, que pronto hay feria en Barcelona!!! Bcn&Cake! Nosotros no nos lo perderemos!! Os dejo el enlace en la página donde está todo explicado:




Ya han confirmado asistencia muchos expositores y la cosa pinta muuuuy bien!!! Seguro que podremos aprovechar para comprar algunas cositas, quizás hacer algún curso, escuchar alguna charla tan interesante como la que nos hizo Bea Roque en Expotarta...qué ganas!!!

Hasta pronto!!

Sandra

2 comentaris:

  1. Que cucos que t'han quedat, i segur que igual de bons!
    Jo no n'he fet mai de cupcakes, però de magdalenes unes quantes!
    petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Alba! La veritat és que són molt agraïts els cupcakes i donen molt de joc! Anima't a provar i ja veuràs que divertit!!! Pots fer mil combinacions i decorar-los de moltes maneres diferents!!! Les magdalenes d'aquesta recepta són boníssimes!!! Jo no tardaré en fer-ne un altre cop!! ;)
      Petonets guapa!!!

      Elimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...